Devils Door

… auf diesem Album:

The lies I told
The rules I broke
The time I stole
Just to be alone with you

The tears I wept
The secrets I kept
The lines I over-stepped
To be alone with you
To be alone with you

I’ve never been so reckless before
I’ve never been so close to breaking the law
Knock-knock-knocking on the Devil’s Door
To be alone with you

When we came back to the real world
There was nothing left to say
Just a world of debt to pay for the time alone with you

The bridges I’ve burnt
The loved ones I’ve hurt
Rolling in the dirt
Just to be alone with you
To be alone with you

I’ve never been so reckless before
I’ve never been so close to breaking the law
Knock-knock-knocking on the Devil’s Door
To be alone with you

I sold my soul for you
Knock-knock-knock
I want it so bad
To be alone with you
I can’t stop stop stop
It’s driving me mad

«« zurück zur Übersicht aller Lyrics/Songtexte von Tina Dico


Sitemap, Über diese Seite, Social Web, Tina Dico im Web

Über diese Fan-Site

Irgendwann 2009 sah ich im Fernsehen eine Übertragung eines Konzerts mit einer blonden Sängerin mit Gitarre und einem Posaunisten an der Seite. Ich bemerkte zwar sowohl die seltene Kombination als auch die tolle Stimme, zappte aber weiter. Was für ein Fehler. Kurz darauf trat Tina Dico bei „Inas Nacht” auf, ich suchte im Web nach mehr Musik, stieß auf das Roskilde-Video und wurde recht schnell zum Fan. Viele Konzerte und ein paar Jahre und Alben später entstand diese Website … mehr über diese Fan-Seiten lesen


Wir sind auch bei …


Tina Dico