We’re All Experts

StartLyrics / SongtexteWe’re All Experts

… auf diesem Album:

Of all the skills that I was ever taught
It’s the one that makes me fastest on the track
To focus, not let enter any thought
That could make me doubt the grounds for my attack

The argument that overrules them all
Is a covered back and a hand that never shakes
A few good friends that answer every call
And a system that explains when logic fails

We’d whisper if we could
But all we know is to shout it out loud
If they could change the rules we’re playing by they should
But it won’t be easy ’cause we got too good

And I don’t know who wins and who gets hurt
That’s far outside my field of expertise
It’s not for everyone to save the world

And I’m in a system
I’ve got a different mouth to feed

We’d whisper if we could
But all we know is to shout it out loud
If they wanna change the rules we’re playing by they should
But it won’t be easy ’cause we got too good

«« zurück zur Übersicht aller Lyrics/Songtexte von Tina Dico


Sitemap, Über diese Seite, Social Web, Tina Dico im Web

Über diese Fan-Site

Irgendwann 2009 sah ich im Fernsehen eine Übertragung eines Konzerts mit einer blonden Sängerin mit Gitarre und einem Posaunisten an der Seite. Ich bemerkte zwar sowohl die seltene Kombination als auch die tolle Stimme, zappte aber weiter. Was für ein Fehler. Kurz darauf trat Tina Dico bei „Inas Nacht” auf, ich suchte im Web nach mehr Musik, stieß auf das Roskilde-Video und wurde recht schnell zum Fan. Viele Konzerte und ein paar Jahre und Alben später entstand diese Website … mehr über diese Fan-Seiten lesen


Wir sind auch bei …


Tina Dico