Sunrise

… auf diesem Album:

The sky’s a bloodshot pink
Everything is gonna change
Blackbirds are ready to sing
Everything is gonna change
I thought I could write the future
Of course I was wrong
Life’s not like a song
It never stays the same
And everything is gonna change

We were never the early birds
To fly out of bed singing
We were never the very first
To hear the bells ringing
But now we’re standing here watching with our own eyes
The sunrise

The horizon you had in mind
When you and the boys were toasting
In the school yard in ’99
Was a salute to this very morning
As we’re standing here waiting for the light
The sunrise

And everything is gonna change
It’s a new light, a new day
Everything is gonna change

There’s a promise up in the air
Through curtains in every window
As faces everywhere
Begin to light up yellow
And we’re standing here watching with our own eyes
The sunrise

And everything is gonna change
It’s a new light, a new day
Everything is gonna change
Everything is gonna change

«« zurück zur Übersicht aller Lyrics/Songtexte von Tina Dico


Sitemap, Über diese Seite, Social Web, Tina Dico im Web

Über diese Fan-Site

Irgendwann 2009 sah ich im Fernsehen eine Übertragung eines Konzerts mit einer blonden Sängerin mit Gitarre und einem Posaunisten an der Seite. Ich bemerkte zwar sowohl die seltene Kombination als auch die tolle Stimme, zappte aber weiter. Was für ein Fehler. Kurz darauf trat Tina Dico bei „Inas Nacht” auf, ich suchte im Web nach mehr Musik, stieß auf das Roskilde-Video und wurde recht schnell zum Fan. Viele Konzerte und ein paar Jahre und Alben später entstand diese Website … mehr über diese Fan-Seiten lesen


Wir sind auch bei …


Tina Dico